Co je to SEO?

Pokud chcete, aby byla vaše firma úspěšná, měli byste mít velmi dobře zvládnutý marketing. Bez zvládnutého marketingu nebude vaše firma prosperovat. Metod marketing je samozřejmě spoustu, musíte si jen vybrat tu správnou. Ale která je ta správná? Která bude pro vaši firmu nejlepší? Online marketing nebo tradiční marketing? Reklamní předměty, sociální sítě, nebo úplně něco jiného? A nebo třeba všechno dohromady?

seo

Tuto situaci vám pomůže vyřešit marketingová nebo reklamní agentura, které vám dokážou poradit s tím, jaký marketing je pro vás nejvhodnější a pomohou vám ho zrealizovat. A jednou z věcí, která je velmi populární, je analýza SEO.

Co to vlastně to SEO je? SEO je zkratka anglického slovního spojení search engine optimization, které bychom do češtiny mohli přeložit jako optimalizace pro vyhledávání. SEO má za úkol zajistit, že se naše webové stránky, nebo URL adresa, kterou chceme, bude zobrazovat na vysokých místech ve vyhledávání. K tomu se používají nejrůznější metody, ale jednou z hlavních je analýza klíčových slov.

analýza

K čemu je to dobré? Sami víte, že pokud něco hledáte skrze internetový vyhledávač, málokdy se ve výsledcích dostanete dál, než na druhou stránku. Nebo jste se snad proklikali někdy až třeba k desáté stránce? Pochybujeme. To možná dělají studenti, kteří píší diplomové práce, nebo výzkumníci, co si ověřují co nejvíce zdrojů. Ale běžný uživatel internetu, což je většina z nás, získá uspokojivé výsledky již z první stránky vyhledávače.

Jestliže se tedy vaše webová stránka zobrazí třeba někde na dvacáté stránce vyhledávání, máte téměř nulovou šanci, aby se k ní klient proklikal. Pokud ale budou vaše stránky hned na začátku, zvýší se vám návštěvnost. O vašich stránkách bude vědět více lidí, stejně tak o vaší firmě a vašich produktech, což vám může razantně zvýšit prodej.